Pașii înainte de a semna cu un provider de white label pentru cazinouri online

Cum să faci afaceri cu companiile din industria de iGaming care oferă White Label

Introducere in business-ul de cazinou White Label

Presupunem că aveți cunoștințe de bază în ceea ce privește un produs White Label. Totuși, mai jos am să scriu pe scurt câteva rânduri despre ce înseamnă un produs de cazino White label.

Rețineți! Cel mai important mesaj în acest articol este cum să faceți să fiți acoperiți din anumite puncte de vedere și să nu oferiți oportunitatea niciunui provider de soft care oferă servicii de white labeling să vă înșele.

Ce este un white label de casino?

Un casino de tipul white label este un cazinou care este gata din punct de vedere operațional. Include un site funcțional, metode de plată și o multitudine de colecții de jocuri de la diverși provideri.

Deschiderea unui cazinou online de tip White Label

Lansarea unui cazinou online pe o platformă white label nu este un proces simplu și ușor. Atunci când vrei să semnezi un contract pentru un cazinou online de tip white label, ai nevoie în afară de banii pentru investiții și de cunoștințe avansate în domeniu, dar și de o atenție sporită la detaliile contractului.

Important! Atenționare!
Nu aveți încredere în companiile care oferă servicii de white labeling pentru cazinouri și care spun că totul este extrem de simplu.

Practic ei spun: tot ce ai nevoie este să cumperi un nume de domeniu (numele cazinoului) și să plătești în avans costurile pentru setarea și configurarea serviciului de white labeling.

Ideea principală din spatele afacerii acestor companii este de a vinde cât mai mult posibil, bineînțeles de a vinde costurile pentru setare și configurare – white label casino setup fee.

Pentru a evita să cădeți în capcana acestor companii, aveți nevoie de un pic de muncă de cercetare (research). În primul rând trebuie să verificați istoricul tuturor cazinourilor lansate de providerul white label. După ce ați făcut o listă cu aceste cazinouri, începeți o verificare a acestora, vedeți care din ele mai funcționează și care sunt trase “pe linie moartă”, adică s-au închis.

La finalul acestui research veți avea o idee clară despre providerul de servicii white label.

Casino white label setup

Cum spuneam mai sus, unul din primii pași pentru a deține propriul brand este să plătești setup fee-ul cerut de către provider. Un setup fee pentru un white label de cazino începe de la 10.000 de euro și poate ajunge până la 75.000 de euro.

Un preț bun pentru configurarea și setarea cazinoului online (setup fee) este de 15.000 – 20.000 de Euro. Orice business developer sau consultant poate să vă obțină un asemenea deal pentru un casino white label.

În cazul în care nu reușiți să obțineți un deal care să vă avantajeze, contactați-ne ca să vă punem în legătură cu unul din experții din domeniu cu care colaborăm. Avem acorduri speciale în cele mai bune condiții cu toți providerii de renume din industria de igaming.

Fraude cu servicii de casino de tip white label

Uneori, furnizorii de cazinouri white label care vând licente white-label ieftine, pot și vor folosi în propriul avantaj faptul că, clientul este începător și te va împinge să plătești triplul prețului, adăugându-ți o gamă de servicii, widget-uri și alte addon-uri de care nu ai nevoie deocamdată.

Ce trebuie să faci înainte de a semna un contract cu un provider de servicii white label pentru cazinouri online

Procesul clasic de obținere a unui cazinou online pe o platformă white label este structurat între două entități:

  1. Potențialul operator
  2. Providerul care oferă soluția unui cazinou pe o platformă de tip white Label

2020 este anul în care acest tip de model, modelul clasic, nu mai funcționează. Este absolut necesar ca pe parcursul deschiderii unui cazinou online să aveți un expert care să vă protejeze interesele și să vă apere drepturile, expert care vă va ajuta și vă poate sfătui pertinent în privința alegerii serviciilor și care poate identifica cu ușurința capcanele din contractul pe care sunteți pregătiți să-l semnați cu providerul cazinoului online.

Probabil vă întrebați cât costă un astfel de expert. Ei bine, costul unui expert care să vă ajute să luați decizia corectă atunci când deschideți un cazino online este între 1000 de euro și 3000 de euro. Costul negociat de noi pentru serviciile unui astfel de expert se ridică la 1000 de euro.

Care sunt subiectele cheie pe care trebuie să le luați în considerare înainte de semnarea unui contract pentru deschiderea unui cazinou online sub licență white label:

  • Verificați testimonialele de pe internet și forumurile de discuții specializate, dar și feedback-ul primit din partea altor cumpărători care au achiziționat serviciile companiei. (acest lucru vă va oferi o imagine mai detaliată a companiei cu care vreți să lucrați și vă va ajuta să evitați eventualele situații neplăcute)
  • Citiți contractul de la A la Z, inclusiv literele mici. Propuneți propria versiune de contract.
  • Citiți termenii comerciali cu atenție. Fiți atenți la taxa de setare și configurare – setup fee! Puteți elimina din start un anumit % procent din preț în timpul semnării contractului (consultați unul din experții recomandați de noi pentru mai multe detalii).
  • Dați atenție tarifului perceput de providerii de jocuri. Puteți elimina un x % din propunerea inițială (contactați-ne pentru detalii)
  • Același lucru și în cazul providerilor de platforme, aici însă puteți negocia un x % mai mic din preț. (contactați-ne pentru detalii)
  • Dacă providerul cazinoului white label deține propriul studio de jocuri (dezvoltă și jocuri slots..etc), poți negocia serios un x %. În realitate nu există costuri pentru providerul white label pentru jocurile in-house (contactați-ne pentru detalii)

! NU cumpărați servicii adiționale precum: consultanță, support, affiliere, suport legal sau financiar de la providerul cazinoului white label. Vreți să aveți control asupra propriei afaceri, și dacă veți achiziționa toate aceste servicii de la providerul cazinoului online sub licență white label, vei sfârși prin a fi controlat atât intern, cât și extern, de către providerul white-label. Și toate astea vor fi suportate din buzunarul vostru. Nu vreți să fiți sau să ajungeți într-o astfel de situație.

  • Dacă aveți abilitatea să setați un casino sub proprie licență și nu sub o licență de grup, de ce să nu o faceți?

O licență White-label de grup este periculoasă din mai multe puncte de vedere

  • Dacă unul din operatorii care utilizează licența white label are probleme de natură legală sau reputație negativă, proiectul vostru va fi tras în jos împreună cu operatorul vinovat. Consecințele pot fi dezastruoase pentru brand-ul vostru și poate avea implicații serioase și din punct de vedere financiar.
  • Dacă vreți să continuați și să obțineți o licență de grup, este bine să adăugați un paragraf adițional în contract, paragraf denumit Protecție în caz de daune din partea furnizorului de casino white label.

Citiți cu atenție termenii și condițiile de reziliere
Scoateți din contract prețul minim garantat – min payment guarantee per month (Da! Este posibil!)

Ce ziceti!
10