💀 Cum fac shaving cazinourile online la afiliati

Cum înșală cazinourile online afiliații? Dacă ești începător în marketingul afiliat și te gândești ce cazinouri online merită să adaugi pe platforma ta web (canal de Youtube, grup de rețele sociale etc.), atunci ar trebui să citești cu atenție acest articol și să înțelegi câteva dintre riscurile cu care te confrunți atunci când vei alege anumiți operatori de jocuri de noroc drept parteneri.

Menționăm că opiniile exprimate în articol sunt subiective, arată punctul de vedere al comunităților de afiliați și se bazează pe teste concrete și dovezi din experiența acestora.

Cum trișează cazinourile afiliații?

Cazinourile online au o mulțime de modalități de a promova plăți masive pentru afiliați și, în viitor, de a le reduce. Acest procedeu se aplică pentru a motiva afiliatul, care îi va adăuga pe site. Astăzi asistăm la un comportament de dumping referitor la condițiile pe care le impun unii operatori.

Lipsa de trafic (jucători) și numărul în continuă creștere de noi cazinouri online provoacă o mulțime de rivalități.

Dumpingul este începutul sfârșitului

Probabil că ești de acord că, atunci când reprezentantul cazinoului online îți promite (ca partener) un procent de 65% în loc de 40%, situația arată mult mai atractiv și este posibil să alegi să adaugi acest cazinou pe platforma ta. De fapt, în termeni absoluți, poți obține mult mai puțin. Să vorbim acum despre tehnicile de bază pe care cazinourile online le folosesc pentru a înșela afiliații.

În acest articol, vom vorbi despre modul în care cazinourile online înșală afiliații în programele lor de afiliere? Ce trebuie să știe partenerii pentru a nu-și pierde banii și pariurile? Ce este un bărbierit, cum puteți reduce costurile, dezactivând fișierele de urmărire (cookie-uri) și ce alte instrumente au găsit operatorii pentru a-și înșela partenerii?

Înșelarea partenerilor cu ajutorul taxei de administrare – admin fee

Acest parametru înseamnă cât de mult este deducerea (în %) a cazinoului online, pentru a-și acoperi costurile directe. Acestea includ: costurile sistemelor de plată (aceștia primesc un procent din fiecare depunere sau retragere), costurile achitării procentului ce li se cuvine de către producătorul de software, plățile redevențelor (dacă este un cazinou white label).
Cazinourile online din Europa iau adesea 20% până la 30% din suma depunerii jucătorului ca taxă de administrare; unele cazinouri deduc direct costurile reale din suma depozitului.

Astfel, chiar dacă ești de acord ca jucătorul să se înregistreze folosind link-ul tău, și va face o depunere de exact 100 USD și îl va pierde, atunci eforturile tale în acest moment vor indica ceva.

Cazinoul necinstit se va referi direct la faptul că, se pare, în acel moment, unul dintre jucători a câștigat sau a pierdut bani. Și a coincis în timp cu testul tău. Apoi, ei vor schimba admin fee cu cea despre care am discutat deja (dacă ești un afiliat cu experiență și pui asemenea întrebări) timp de o săptămână pentru a evita noi verificări. După aceea, îți vor pune din nou, de exemplu, o taxă de administrare de 50%. Ar trebui să crezi că, verificând statisticile, ești motivat de un număr mic de jucători și de venituri mici. Când verifici tu însă, vor fi mii de jucători activi; în cel mai bun caz, vei verifica statisticile zilnic.

Acum să încercăm să aflăm ce se întâmplă la ieșire. Dacă ți se oferă 65% cu o taxă de administrare (de exemplu) de 50%, atunci din fiecare 100 EUR pierdut vei primi 32,5 EUR. Dacă ți se oferă 50% u o taxă de administrare de 35%, atunci primești 41,25 EUR din fiecare 100 EUR pierduți.

Cum explică cazinoul online admin fee ridicat?

Proprietarii de cazinouri online susțin că o parte masivă a veniturilor lor este destinată plății sistemelor de plată. Pentru sistemele de plată, Skrill și Neteller procentul este de aproximativ 4%, iar pentru carduri *visa și master card – de la 3 la 5%. În același timp, toate aceste sisteme iau un procent nu doar pentru o depunere în cont, ci și pentru deducerea unui câștig folosind acest sistem de plată. Cel mai interesant fapt este că, dacă taxa de administrare este stabilită la 35%, atunci se va aplica la toate depozitele, inclusiv la „opțiuni ieftine” (Skrill, Neteller și altele).

În acest caz, este ușor de calculat că este suficient ca jucătorul să depună pe cont de trei ori și să retragă banii în aceeași sumă pentru a obține afiliatul zero, doar din valoarea admin fee (35% x3). Regulile derulării triplelor depozite se explică parțial prin plata unor comisioane mari în favoarea sistemelor de plată.

Plăți rapide și deduceri pentru tranzacțiile jucătorilor

Un alt obstacol în ceea ce privește admin fee este obiceiul depunerilor repetate. Pentru a înțelege cum funcționează, voi da un exemplu cu cifre, având în vedere valoarea unui admin fee de 35%:

  • Jucătorul depune 1000 €, câștigă 2000 € și după aceea retrage acești bani. Primești minus 2000 €. Dacă jucătorul a pierdut acești 1000 €, atunci plusul ar fi calculat pe baza sumei de 750 € (adică 1000 – 35%).
  • Acum presupunem că, câștigând 2000 € și retrăgându-i folosind sistemul de plată, jucătorul decide să continue jocul și apoi face o depunere de 2000 €. Dacă pierde, se va calcula profitul, care se bazează pe calculul de 2000 € minus 700 (35%) și, de asemenea, minus 1000 € care a fost pierdut la prima încercare. Adică, profitul tău va fi calculat pe baza sumei de 300 €. Cu asta, jucătorul a pierdut 1000 de euro.
  • Dacă norocul îi zâmbește din nou și va câștiga încă 1000 €, iar apoi poate retrage acești bani și depune pe cont înapoi (deja pentru 4000 €), atunci sumele vor fi negative (deși jucătorul va pierde și cei 1000 € inițiali) . Calculul va fi de 4000 EUR minus 1400 EUR (admin fee de 35%) și minus 3000 EUR (câștiguri anterioare). Astfel, din cauza unui singur admin, nu vei putea să primești un profit din cei 1000 € ci primești un minus 400 €.
  • Logica indică că toți jucătorii își retrag imediat câștigurile și după scurt timp reîncarcă contul. Este esențial să înțelegi că, cu cât valoarea taxei de administrare va fi mai mare în programul tău de afiliere, cu atât mai devreme cazinoul efectuează plăți, cu atât vei suporta o pierdere mai mare din cauza admin fee.

    Shavingul afiliaților

    Expresia extrem de amuzantă de „bărbierire” este un de a optimiza profiturile pentru cazinourile online și „curățarea” unui afiliat de bani în plus. Bărbierirea face referire la verbul englezesc to shave. Acest stil de a te tăia doar oprește jucătorul de la tine. Se face elementar – în câteva clicuri și garantează parțial securitatea declanșării.

    În cazinourile online din vestul Europei, în aproape toate programele partenere, există un mod detaliat pentru autentificarea jucătorilor. Deconectarea de la partener poate fi ușor dovedită. Dacă, de exemplu, în cadrul programului de afiliere, un prieten sau un afiliat se joacă cu jucătorul în contact (Skype și așa mai departe). Poți face o captură de ecran a programului de afiliere și poți crea un precedent postând situația pe forumuri, ceea ce va afecta semnificativ reputația acelor cazinourilor online necinstite, ducând probabil și la încheierea programelor de afiliere cu unele site-uri.

    Cum pot să-l prind? Acest lucru este extrem de dificil de făcut, deoarece vei fi încurcat de coincidențe ale jocului cu mai multe conturi în același timp. Îl poți verifica cerând prietenilor tăi să joace și fixând datele pentru depunerea contului. Dacă sumele sunt semnificative, sau jucătorul joacă continuu, atunci poți prinde cazinoul. Chiar și în cel mai bun caz, atunci când ceri explicații specifice de la cazinou, cel mai probabil ți se va spune că a fost o defecțiune tehnică și jucătorul va reapărea în mod magic în programul de parteneriat al cazinoului (adică depunerile sale sunt numărate). Cu toate acestea, nu asta îl va împiedica să dispară din peisaj în viitor.

    Unii afiliați susțin că în timp ce jucătorul este ras la figurat, banii lui dispar din toate perioadele (și din trecut). Iar pentru un afiliat este suficient doar să repari datele din ultimele luni și să verifici periodic modificările acestora. Dar, această versiune nu este dovedită și nu am testat-o.

    Ce fel de jucători sunt „rași” de obicei de cazinoul online?

    De regulă, cazinourile online sunt cel mai probabil să deconecteze jucătorii mari și mijlocii care folosesc pariuri mari și medii.
    Cel mai adesea, ei fac acest lucru după o pauză în joc. Nu atrag atât de mult atenția partenerilor. Din nou, cazinourile pot argumenta întotdeauna că este o defecțiune tehnică.
    Adesea încearcă să deconecteze jucătorii care nu sunt asociați indirect cu un afiliat.

    Ce părere ai despre un cazinou online care îți cere să completezi un chestionar amplu, în timp ce te înregistrezi? De asemenea, îți solicită să indici țara și adresa de reședință. Este posibil ca inițial, această regulă să fi fost introdusă de cazinourile online occidentale ca o conformitate a licenței?

    Cu cât jucătorul și afiliatul se conectează mai puțin, cu atât este mai mare probabilitatea ca acel cazino online să vrea să-l fixeze și să elibereze pe afiliat de “povara” obținerii unui profit pentru acel jucător.

    Și cel mai important este că, dacă cazinoul vede că afiliatul nu observă jucătorii și nu este înclinat să-i verifice, atunci apetitul pentru bărbierit va crește repede. În acest caz, cazinoul va reacționa mult mai atent la un partener care va anunța fiecare jucător lipsă sau orice discrepanță de date. De asemenea, este important de înțeles că cu cât programul de afiliere este mai mare și cu cât mai mulți jucători se înregistrează și joacă, cu atât mai încet îi poți bărbieri pe oricare dintre ei. Desigur, dacă ai un jucător (și ești tu de pe alt computer), atunci va fi aproape imposibil să razi acel jucător☺

    Jucători falși pentru reducerea plăților partenerilor

    Ai conectat un jucător, care a câștigat o sumă mare. Este greu de găsit un indiciu, așa că metoda este foarte bine gândită. Iată un exemplu: avem pe site-ul nostru un cazinou partener cu un depozit total de 200 000 €. În același timp, 6 dintre cei 800 de jucători activi ai noștri au câștigat 167 000 € (în total), ceea ce explică comisionul extrem de mic pentru perioada de raportare.

    Cum funcționează metoda ?

    La început, trebuie să alegi parteneri care au ceva de luat, și anume parteneri mari cu comisioane favorabile semnificative și pariuri uriașe. În toate cazinourile online licențiate obișnuite, nu există niciun transfer negativ (adică orice minus este resetat în prima zi a oricărei luni). Prin urmare, pentru partenerii slabi, nu are sens să agațe câștiguri mari. Iar pentru cei care suma comisionului pentru perioada de raportare depășește valoarea derapajului jucătorului , este tocmai potrivit.

    Deci, de exemplu:

  • Jucătorul sub orice afiliat (sau fără acesta) câștigă 10.000 €. Alegi parteneri la care numărul de comisioane pentru perioada de raportare (în acest caz, două săptămâni) depășește această sumă.
  • Jucătorul se conectează manual la acest afiliat, iar câștigurile sunt deduse din comisionul său.
  • La sfârșitul perioadei de raportare (sau în cazul unui câștig cu rambursare), jucătorul se deconectează de la partener.
  • C

  • azinoul online încearcă să facă totul pentru a nu lăsa un partener cu ceva. Adică comisionul ar trebui să fie tot acolo. Să fie comision mic – dar să existe. În multe cazuri, acest lucru este întrerupt de proprii jucători afiliați, care formau suma inițial mare a comisionului. În consecință, ei vor câștiga adesea după pierderi semnificative.
  • Cum se verifică? Nu există nici o cale. Da, va fi aproape imposibil de realizat. La urma urmei, e vorba de un jucător – nici un jucător nu este în plus. Dacă ai câștigat odată, poți pierde într-o zi. Trucul este că, după încheierea perioadei de raportare, jucătorul nu va mai fi în programul tău de afiliere.

    Dezactivarea cookie-urilor (fișiere de urmărire)

    După cum ar trebui să știi, dacă o persoană s-a logat cel puțin o dată pe site-ul cazinoului online cu ajutorul link-ului tău de afiliat, atunci codul său de urmărire se va păstra la cookie-uri. Nu contează dacă a înregistrat contul imediat după tranziție sau după câteva zile – dacă nu a curățat istoricul browser-ului (în special cookie-urile), atunci acesta va fi fixat sub tine.

    În urmă cu câțiva ani, un mare și respectat cazinou online occidental a fost prins în fapt: cookie-urile lor nu funcționau. Dacă o persoană a șters coada și restul unui link de afiliat sau nu a făcut clic imediat pe butonul de înregistrare, atunci a fost implicat ca jucător direct, fără nicio legătură cu afiliatul. Proprietarii acestui cazinou online dețin de mulți ani un site faimos de poker online și au afiliați – deci dacă presupunem că nu știau nimic sau nu înțelegeau – este o prostie.

    Unul dintre afiliați a observat frauda, iar în urma verificărilor s-a constatat că situația era masivă. De câțiva ani, partenerii acestui cazinou au pierdut 90% din jucătorii pe care cazinourile online i-au primit ca jucători direcți și nu au împărțit profiturile cu afiliații. După prezentarea revendicărilor, s-au referit la o defecțiune tehnică a sistemului și au activat fișierele cookie.

    Marketing încrucișat – Cross marketing

    Cross-marketing este doar o idee genială, pe care cazinourile online au împrumutat-o ​​de la fraudatori. = Ideea este simplă, ca toate ideile ingenioase:

  • La început, deschidem două cazinouri online.
  • În primul cazinou online, ne conectăm la toți afiliații care merită (și nu merită), oferind bani și promițând „munți de aur” (până la 80% din venit, dar în acest caz, puteți oferi 500%, apoi vă radeți jucătorii). Colectăm baza de jucători, alegând deponenții incerți și tăind jucătorii bonus.
  • Trimitem jucătorilor junk prin e-mail , reclame la cel de- al doilea cazinou în formatul „Bună, sunt manager la cazinoul xxx și așa mai departe… Înscrieți-vă aici și vă vom oferi bonus fără depunere și un super bonus cu cerințe de depunere scăzute, veți primi un cashback care este semnificativ mai mare decât la primul cazinou și tot așa”. Acesta este ideea scrisorii.
  • Iată, jucătorii mari sunt deja într-un alt cazinou online, fără afiliați. Când își dau seama că ceva nu este în regulă, trimit spam în întreaga bază de date a jucătorilor de la afiliați. Este deosebit de important să iei în considerare jucătorii care și-au închis contul sau au instalat auto-suspendare de pe site. Cazinoul, la rândul său, se îngrijorează de starea jucătorilor și respectă prevederile regulilor în ceea ce privește jocul responsabil.
  • Din partea jucătorului, așa arată. Te-ai înregistrat într-un cazinou, ai introdus o adresă de e-mail și un număr de telefon – începi să trimiți spam în masă, să suni și să trimiți mesaje SMS.
  • Această procedură o poți repeta de un număr nelimitat de ori. În orice caz, la fiecare nou turneu, puteți arunca jucători în vechiul cazinou și îl poți închide cu banii jucătorilor din cont. Esențial este că nimeni nu știe că aceste cazinouri aparțin unei singure firme.
  • Ce ar trebui să facă afiliatul cazinoului pentru a evita jucătorii care pierd?

    Verifică-ți atent datele. Este mai bine să întrebi managerii mai des despre statistici și cifre. La cea mai mică discrepanță, este esențial să pui întrebări și să clarifici totul. Ca în orice afacere, cazinourile ar trebui să înțeleagă că ești un afiliat conștient și informat, vei fi mai greu de înșelat.

    Întreabă întotdeauna ce taxă de administrare va fi instalată și cât de mult promite cazinoul online să ofere. Acest lucru este deosebit de important pentru acele cazinouri online în care acest parametru nu este vizibil, iar afiliatul nu poate controla onestitatea și seriozitatea operatorului.

    Verifică mai des taxa de administrare. Poți solicita unora dintre acești jucători să facă o mică depunere într-un timp neobișnuit și să vezi cât se adaugă la venitul total. Depozitele regulate de 10-20 USD pe lună îți pot facilita în mod semnificativ viața de partener. Cel mai important lucru este să stârnești un scandal dacă știi că ești înșelat. Scrie pe forumuri, informează presa, creează un precedent. Trebuie să înțelegi că și cazinoului îi este frică să te contacteze după o astfel de situație. Este mai ieftin să înșele o duzină de alți afiliați care nu respectă indicatorii și nu efectuează „controlul achizițiilor” de la parteneri.

    Va trebui să verifici în mod regulat relevanța redirecționărilor în programele partenere. Dacă ai o redirecționare veche, atunci toți jucătorii vor ajunge la finalul cozii. După aceea, ei introduc numele cazinoului în căutare, iar acum sunt jucători și pot lua parte la procesul de joc al cazinourilor online.

    Pentru operatori, e recomandată transparența și sinceritatea acțiunilor, admin- fee-ul să fie clar indicat pentru afiliați. Majoritatea afiliaților discută aceste aspecte privind admin-fees pe diferite forumuri și sunt conștienți de pericolul metodelor de tip shaving. Dacă ajungeți în atenția afiliaților cu astfel de practici necinstite, riscați să pierdeți 100% piața afiliaților. Orice relație partenerială bazată pe onestitate și practici corecte va avea șanse să aducă beneficii pe termen lung, atât pentru cazinouri, cât și pentru afiliați.

    Lost Password